// // //
  
Magnesy Neodymowe                 www.neodym.pl
Specjalistyczna Inżynieria Magnetyki

Witamy Cię w świecie magnesów neodymowych

    Magnesy Neodymowe 


MAGNETYCZNA CIEKAWOSTKA:

Czy wiesz o tym że największy magnes ma średnicę 12.700km, a waży 5,9736×10(24) kg? Nazywamy ten magnes planetą Ziemia.

Jesli masz magnetyczny problem udzielimy ci porady po wypełnieniu formularza FORMULARZ PORADY

Magnesy Neodymowe CENNIK Cennik CENNIK



Formularz zamówienia Magnetyzery Walcowe Prostopadłoœciany Pierœcienie Kule

Magnesy Neodymowe CENNIK Cennik CENNIK


Ceny brutto w PLN

 


QR code


Dzięki sprzedaży internetowej firmy Neodym Wrocław - od 2004roku magnesy neodymowe w końcu stały się łatwo dostępne w Polsce.

Magnesy Neodymowe Zestawy Magnetyzerów

Zestaw do 900cm3 Zestaw do 1500cm3 Zestaw od 1500cm3





Zakresem działalności jest TYLKO :  
sprzedaż i dystrybucja magnesów neodymowych


Sprzedajemy
magnesy neodymowe
na konkretne wymiary w mm
 


Nie wykonujem innych działalności,
w szczególności w zakresie:

- transport towaru
Magnesy neodymowe dostarczane są przy wykorzystaniu usług podwykonawców (np. Poczta-Polska, Servisco),  ale nie wystawiamy Faktur Vat na ich usługi transportowe (refakturowanie). 
Dowodów zakupu powyższych usług należy domagać się TYLKO od ich wykonawców (spedytorów)

- nie sprzedajemy innych magnesów poza neodymowymi


- nie sprzedajemy separatorów, uchwytów magnetycznych itp (choć nasz produkt magnesy neodymowe są ich podstawą),
również nie dokonujemy doboru magnesów do tych zastosowań.

- nie udzielamy informacji na tematy które sugerują nieetyczne wykorzystanie naszego produktu (zapytania są ignorowane)








KONTAKT

domyslna forma kontaktu:

mail:
neodym @ neodym.pl 
(sprawdzane na bieżąco) 


uzupelniajaca forma kontaktu:
 
telefon: 888 13-12-47
od 10.00 do 17.00
poniedziałek - piatek
(nie udziela sie doradztwa telefonicznego) 



Siedziba prawna:
51-180 Wrocław-Psary



Zakres sprzedaży :
- wysyłkowy
- odbiór osobisty
(Wrocław-zamówienia pow. 100pln)

Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej w formie sklepu stacjonarnego, lecz w formie wysyłki lub odbioru osobistego zamówionego wcześniej towaru poprzez formularz na stronie.

Jako Dystrybutor udzielajacy wieczystej gwarancji sprzedajemy tylko i wyłacznie towar z WŁASNEGO magazynu.

Odbiór osobisty jest możliwy nawet w dniu zamówienia (pn-pt).

Magnesy neodymowe
Możliwe formy zakupu detalicznego lub hurtowego to:

- wpłata na konto - przedpłata - przesyłka TYLKO 5,00pln 



odbiorca: Neodym Wrocław
Nie dokonywać żadnych wpłat przed potwierdzeniem przyjęcia zamówienia!"
    
- odbiór osobisty Wrocław  w ustalonym terminie - towar opłacany przy odbiorze bez dodatkowych opłat


- wysyłka za pobraniem 14 pln dłuższa wysyłka NIE POLECANA (zamówienia do 50pln nie są realizowane w tej formie) Zastrzegamy prawo do odmowy realizacji zamówień pobraniowych.

   

Magnesy Neodymowe

RYS NAUKOWY:

Cytaty pochodzą z pracy naukowej "Analiza możliwości wykorzystania magnetohydrodynamicznej metody uaktywniania paliw w napędach spalinowych" część I Dr. inż. Andrzeja Szczypiorowskiego oraz Prof. dr hab. inż. Wojciecha Nowaka z Instytutu Inżynierii środowiska Politechniki Częstochowskiej parametrów technicznych.

MAGNETYZERY

Co to jest?
(...)Do spalania paliwa niezbędna jest odpowiednia ilość tlenu z powietrza, który utlenia składniki palne. Na przykład do spalenia 1 kg benzyny potrzeba ok. 15 kg powietrza. W spalinach powinny znajdować się wtedy: dwutlenek węgla, para wodna oraz nie biorący udział w spalaniu azot z powietrza. W praktyce spaliny zawierają także CO, H2, HC, NOx, i O2.(...)
Czyli przekładając na nasze....
Idealny stosunek powietrza do paliwa w mieszance wynosi 15:1. Zaburzenie go może spowodować pogorszenie spalania, zmniejszenie energii a także doprowadzi do wzrostu związków toksycznych. Magnetyzer to urządzenie, które ma za zadanie poprawiać proporcje mieszanki paliwowej. 

Jak to działa? Paliwo wpływające do komory spalania ma strukturę składającą się z chaotycznie rozłożonych molekuł. Gdy cząsteczki węglowodorów są wzajemnie zlepione i pozbawione odpowiedniej ilości tlenu, to następuje tylko częściowe spalenie mieszanki. Duże ilości CO i HC w spalinach tworzą szkodliwy nagar oraz zanieczyszczają środowisko. Pierścienie tłokowe tracą elastyczność, pogarsza się smarowanie i następuje szybsze zużycie silnika.
Nagar zwany "rakiem" silnika osadza się systematycznie na krawędziach tłoków, zaworów, pierścieni tłokowych, zaworów, pierścieni tłokowych, wtryskiwaczy i świec zapłonowych.
Szkodliwym efektem jest samozapłon oraz destrukcja termiczna elementów silnika. Po aktywacji magnetycznej, paliwo jest spolaryzowane i naładowane dodatnio. Zlepione grupy węglowodorów są rozbite, a mniejsze cząsteczki węglowodorów silnie połączone z tlenem. Powstają optymalne warunki spalania mieszanki i bardzo małe ilości CO i HC w spalinach. Nagar istniejący wcześniej (przed zamontowaniem aktywatora) zostaje całkowicie usunięty. Nowy nagar już się nie tworzy. Pierścienie tłokowe odzyskują swoją elastyczność i eliminują przedmuch spalin z komory do miski olejowej. Wzrasta kompresja i sprawność silnika. Znikają problemy samozapłonu i spalania stukowego. Elementy silnika nie są przegrzane i zachowują dłuższą żywotność.

Montaż.
Magnetyzery mogą być instalowane praktycznie w każdym silniku, o dowolnej pojemności. Rodzaj paliwa nie ma tu żadnego znaczenia (benzyna ołowiowa, bezołowiowa, LPG). Jedynym mankamentem w okresie stabilizacji urządzenia (pełna - do 90 dni) to konieczność regulacji silnika w samochodach posiadających tradycyjny gaźnik (lub mechaniczne pompy wtryskowe w przypadku Diesla). Pozostałe pojazdy zaopatrzone w elektroniczne systemy kontroli zasilania same ustalają skład mieszanki.
Instalacja magnetyzera polega na zlokalizowaniu odpowiedniego przewodu (paliwo, płyn chłodzący, powietrze), a następnie zamontowaniu aktywatorów składających się z dwóch części (półpierścienia i płytki aktywatora) każdy na przewodzie za pomocą pasków samozaciskowych.

Jakie są z tego korzyści? (według producentów)
· Spadek emisji CO, HC i NOx (według producentów nawet ok. 50%) 
· Zmniejszenie zużycia paliwa (według producentów nawet ok.10 - 20%) 
· Uzyskanie efektu wysokooktanowego z tańszego paliwa. 
· Lepszą pracę gaźników i wtryskiwaczy paliwa. 
· Czyste świece. 
· Wzrost mocy i elastyczności 
· Oczyszczanie przewodów i komory spalania z nagaru. 
· Łatwy rozruch w każdych warunkach. 
· Znaczne przedłużenie żywotności silnika. 

Okres stabilizacji
(...)Jest to czas stopniowego zanikania uprzednio powstałych osadów (nagaru) w układach dozujących paliwo, jak również w silniku z jego układem wydechowym i całkowitego nasycenia magnetycznego wszystkich części ferromagnetycznych między zainstalowanym magnetyzerem a wylotem spalin z silnika w celu pełnej aktywacji paliwa. Wstępne nasycenie trwa około tygodnia, po którym widoczne są pierwsze efekty, natomiast pełne namagnesowanie układów kończy się po przejechaniu ok 1700 km. Trwa to przeciętnie miesiąc. Magnetyczna dekarbonizacja silnika z osadów i nagaru trwa około 3 miesięcy (w starych silnikach). Korzyści ekologiczne, ekonomiczne i osiągi silnika w tym czasie stopniowo wzrastają, osiągając największy efekt pod koniec okresu stabilizacji.
Gdy po upływie miesiąca od zamontowania magnetyzera brak jest wyraźnych efektów, przyczyną jest zbyt mała ilość tlenu w mieszance paliwowej. Należy wówczas wymienić zanieczyszczony i zaoliwiony filtr powietrza oraz wyregulować gaźnik w celu zwiększenia ilości powietrza w mieszance (zubożyć mieszankę). Regulacji powinna dokonać stacja obsługi, która na podstawie analizy spalin ustawia gaźnik w optymalny sposób. Bez tej operacji magnetyzer może spowodować efekt odwrotny do zamierzonego.
W pierwszej intensywnej fazie dekarbonizacji osadów mogą występować zakłócenia w pracy silnika i niestabilne zużycie paliwa, spowodowane przejściowym zatykaniem się przewodów likwidowanymi osadami. Chwilowe niedrożności są likwidowane w sposób naturalny. W tym czasie nie zaleca się regulacji silnika.(...)

(...) Amerykańskie magnetyzery samochodowe z serii AFE-1 zdobywają w świecie uznanie i popularność. Jednak nie tylko w Polsce na ich temat istnieje luka informacyjna. Magnetyzer jest bowiem urządzeniem niewygodnym dla wielu interesów gospodarczych. Jest prosty w budowie, trwały i skuteczny w działaniu. Ponadto przedłuża żywotność silnika, zwiększa moc i usuwa nagar. Paliwo (...) staje się bardziej natlenione i spala się niemal całkowicie w silniku, a nie poza nim. I właśnie to zupełne spalanie jest powodem redukcji toksycznych składników w spalinach i zmniejszeniu zużycia paliwa. Producenci katalizatorów zdają sobie sprawę z konkurencyjności magnetyzera i są świadomi zagrożenia jakie niesie on ich produktowi. 
No i mamy odpowiedź dlaczego magnetyzery nie są standardowym wyposażeniem samochodów...


Magnesy Neodymowe
jako
Magnetyzery

Rys Naukowy Historia Know How Magnetyzer Paliwa Magnetyzer Powietrza Magnetyzer Płynu chłodzšcego Magnetyzer Wody Magnetyzer pieca gazowego Prosty Test





Magnesy Neodymowe
Dane techniczne

Techniki wytwarzania Własnoœci magnetyczne Rozkład Pola Biegunowoœć Polaryzacja Galeria Magnesów Doœwiadczenia Inne zastosowania Ostrzeżenia Slownik

Magnesy Neodymowe
Zamówienia

Wymiary Magnesów Cennik Kontakt Strona główna





Najczęściej zadawane pytania odnośnie magnesów:

Jaka jest różnica pomiędzy Alnico a magnesem neodymowym?

 - Gęstość energii magnesów neodymowych (270kJ/m3) jest
PIĘCIOKROTNE (!)

wyższa od Alnico (50kJ/m3). Alnico są "mocniejsze" od ferrytowych lecz nie dorównują parametrom magnetycznym neodymowym. Alnico (500st C) w odróżnieniu od neodymowych (80 st C) posiadają jednak wyższą wytrzymałość temperaturową. Magnesy neodymowe mają najwyższą gęstość energii ze wszystkich dostępnych magnesów na rynku polskim.

 

Co oznacza N35?

 - Rodzaj materiału magnetyczn., lecz MASA jest najważniejsza w rozkładzie pola magnetycznego.

Czy łącząc 2 magnesy np. 70x20 otrzyma się odpowiednik 70x40

- NIE, uzyska się jedynie efekt jarzma (ukierunkowania pola), napewno nie będzie to zbliżone rozkładem pola do 70x40. (Magnesy to nie baterie)

Czym różni się Magnes Neodymowy z licencją SSMC od neoDOMowego?

Trwałością, tylko magnes z licencją SSMC GWARANTUJE  wieczystą gwarancję. Magnesy neoDOMowe mogą tracić własności, nawet 50% po kilku miesiącach.

 projekt © 2004 : www.neodym.pl


Magnesy | Magnesy neodymowe | Magnesy z licencja SSMC